​مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید 

​منو

راز استوک

 

در این مقاله میخواهیم رازهایی را در مورد پوشاک استوک با شما عزیزان در میان بگذاریم که به احتمال زیاد از این جریان اطلاع نداشتید ، پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.
همانطور که از نامش پیداست استوک یعنی کالای جمع شده یا انبار شده.
در کشورهای اروپایی  معمولا پایان هر فصلی ، فروشگاه های بزرگ پوشاک ، لباس هایی که به هر دلیل فروش نرفته اند را جمع اوری میکنند که از جمله این دلایل میتواند تک سایز ماندن یا تک رنگ ماندن و ….. باشد و انها را انبار نمیکنند برای سال بعد ، بلکه باقیمت پاینتر از تولید وارد بازارهای آسیایی میکنند.
خب شاید این ذهنیت به وجود بیاد که این فروشگاه ها با انجام این کار ضرر زیادی را متحمل میشوند ولی در واقع قضیه کاملا برعکس هست.
این کار دو نفع بسیار مهم برای برندهای اروپایی  به همراه دارد : 
۱_ با اینکه  این کالاها با قیمت بسیار پایینتر از تولید به کشورهای آسیایی فروخته میشوند که از لحاظ کیفیت بسیار بالا و تاپ  میباشند ولی با این کار در واقع این کشورها به دنبال برندسازی هستند و با ارسال پوشاک استوک به کشورهای آسیایی از جمله ایران و عراق و  پاکستان و........... معرفی میشوند و‌علاوه بر معروفیت از محبوبیت هم برخوردار میشوند.
۲_با این کار کل موجودی فروشگاههای اروپایی بروز میشود و در شروع فصل جدید کالاهای جدید با مدل و طرح های جدید در فروشگاه ها موجود میشود که از این طرف هم باعث افزایش فروش و جذابیت این برند برای مشتریانشان میشوند.
پس در واقع این برندها و فروشگاهها نه تنها ضرری را متمحمل نمیشوند بلکه در وهله ی اول برندسازی میکنند و اعتبار خود را در زمینه پوشاک بالا میبرند و در وهله ی دوم باعث افزایش فروش و جذابیت بیشتر در فروشگاههایشان میشوند.
از جمله کشورهای پیش قدم در این زمینه میتوان کشور آلمان را نام برد که نسبت به سایر رقبایش سالهای زیادی هست که به این گونه در زمینه پوشاک عمل میکند. از شرکتهای معروف آلمانی میتوان به شرکت لیدل اشاره کرد و از زیر مجموعه های آن میتوان به اسمارا(زنانه) ، لیورجی(مردانه) ، لوپیلو(بچگانه) ، پپرتس(تینیجر) و کریویت(ورزشی) اشاره کرد که در عرصه وارد کردن پوشاک استوک به بازارهای آسیایی بسیار پرقدرت عمل میکند و باعث معروفیت این برندها شده است. 
امروزه از بیشتر کشورهای اروپایی پوشاک استوک جمع آوری و به بازار آسیا وارد میشود به گونه ای که هر روز با برندهای مختلف از کشورهای اروپایی مواجه میشویم که این امر تنوع پوشاک استوک را نسبت به گذشته چندین برابر کرده و همچنین باعث شده علاقه مندان پوشاک استوک نیز طیف گسترده تری از جامعه را دربر بگیرند.
شاید از بزرگترین معایب پوشاک استوک مختلف بودن قواره برند ها و تعداد محدود آنها باشد در نتیجه سایز ها نیز متفاوتند و به همین دلیل فروش آنها نیز نسبت به اجناس سایزبندی و تعداد بالا در بازار سخت شده است.
ولی از مزیت های این کالاها میتوان به این اشاره کرد که شما با پول یک لباس معمولی از لحاظ کیفیت ، پارچه و دوخت ، میتوانید یک لباس برند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است خریداری کنید.
برخی این چنین فکر میکنند که پوشاک استوک دست دوم و استفاده شده است و آن را با پوشاک تاناکورا(پوشاک استفاده شده) اشتباه میگیرند که با خواندن این مقاله این سوء ظن برطرف شده و اطلاعات دقیق و کاملی از پوشاک استوک خواهید داشت. 
در پایان با اظهار نظرتان در مورد مطالب نوشته شده ما را در نوشتن مطالب باکیفیت تر و مفیدتر یاری کنید.

۴
از ۵
۷ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید