​مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید 

​منو

مزایا و معایب پارچه های پلی استر

قبل همه چیزی باید بدانیم که پلی استر ها از چی تولید میشن و طبیعی هستند یا مصنوعی؟

پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که از زغال سنگ و نفت تولید میشود در واقع ماده اصلی مورد استفاده در ساختار این الیاف اتیلن میباشد که اتیلن از نفت حاصل میشود.

شاید الان با خود فکر کنید که پارچه یی که ماده اولیه اش از نفت ساخته بشه چجوری قابل پوشیدنه و برای بدن ضرر داره یانه پاسخ این سوالات را در ادامه مقاله خواهیم گفت.

پارچه هایی با جنس پلی استر هوا را از خود عبور نمیدهند به همین دلیل گرم میباشند ولی علی رغم اینکه گرم هستن و بدن توش عرق میکند رطوبت را به خود جذب نمیکنند و ابگزیر هستند به همین دلیل برای ورزش بسیار مناسب میباشند.

یکی دیگر از مزایای این پارچه ها کشش زیاد و همچنین مقاومت این پارچه و رنگ ان در مقابل افتاب میباشد و همچنین شما میتوانید سالها کالا مورد نظرتان را بپوشید بدون نگرانی از اینکه چروک شود یا تغیر شکل دهد.

لباس های جنس پلی استر لکه روی انها نمیماند و زود پاک میشوند این مثئله باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کند.

تنوع و رنگ پارچه های با جنس پلی استر بسیار زیاد میباشد به همین دلیل میتوانید رنگ مورد علاقه یتان را در لباس های با جنس پلی استر پیدا کنید.

از معایب این پارچه این است که بارنگ طبیعی رنگ نمیگیرد و به همین دلیل برای رنگ گیری ان به اب بیشتری احتیاج میباشد و در محیط زیست نیز تجزیه ان سالها طول میکشد که به نفع کره ی زمین نمیباشد و همچنین بهتر است این نوع لباس ها را برای روزمره استفاده نکنید چون به مرور زمان برای بعضی افراد باعث ایجاد حساسیت میشود و بیشتر برای ورزش مورد استفاده قرار میگیرد و یا قبل استفاده تست حساسیت انجام دهید.

ولی بهرحال این لباس ها مراقبت های زیادی نمیخواهند و شما میتوانید سالها بپوشید بدون اینکه ذره ای تغیر شکل بدهد.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید