​مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید 

​منو

دانستنی ها در مورد برند h&m

بدون شک اچ اند ام برای عاشقان صنعت فشن و مد نامی آشنا و محبوب است.اچ اند ام با نزدیک 80سال سابقه درزمینه تولید پوشاک امروزه تبدیل به دومین عرضه کننده پوشاک درجهان شده است.

 

 

موئسس اچ اندام ارلینگ پرسون بود که درسال 1947کارش را با نام hennes که در زبان سوئدی به معنی  او(موئنث) بود استارت زد. او کار خود را تا سال 1968 یعنی به  مدت 21سال با همین نام ادامه داد که در این مدت فقط در زمینه تولید پوشاک بانوان فعالیت میکرد. بعد ازآن پرسون تصمیم به ورود در زمینه تولید پوشاک مردانه گرفت و به همین دلیل باید این تغییر در نام این برند نیز جلوه  پیدا میکرد پس به این نام hennes&mauritz تغییر پیدا کرد و بعدها به اختصار به شکل h&m درآمد و تا امروز با همین برند به فعالیت خود ادامه داده است. 

البته ورود به تولید پوشاک مردانه سرآغاز جاه طلبی های این برند بود و بعدها  در زمینه تولید پوشاک نوجوان و بچگانه  نیز فعالیت کرد و در همه آنها به شکل چشمگیری به موفقیت رسید.

اچ اند ام  حتی خارج از حوزه اصلی فعالیت خود در زمینه تولید مبلمان و لوازم آرایشی نیز ورود پیدا کرد که البته میتوان گفت به اندازه تولید پوشاک در آنها موفق نبود.

در صنعت فشن و مد همیشه از بازیگران  اصلی بوده که میتوان گفت دلیل اصلی شهرت و محبوبیت اچ اند ام کیفیت عالی اجناس نسبت به قیمت آنها میباشد.

اچ اندام اکنون در جهان هم در زمینه فروش حضوری و هم در زمینه فروش اینترنتی نقش خود را به خوبی ایفا میکند. در 62 کشور با 4500 فروشگاه و مرکز خرید و نزدیک به 140هزار کارکن به صورت حضوری محصول عرضه میکند.

و اما در بخش فروش اینترنتی نیز توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد به این صورت که سایت h&m با 76 زبان امکان ثبت سفارش را برای همه مشتریان خود فراهم آورده  و همچنین در همه شبکه های اجتماعی حضوری پررنگ داشته که به عنوان  مثال صفحه اصلی اچ اند ام در اینستاگرام با نزدیک 40میلیون فالوور و صفحه اچ اندام کیدز با 3/5 میلیون فالوور در حال فعالیت  هستند.

 

هم اکنون اچ اندام با 800کارخانه تولید پوشاک در اروپا و آسیا که البته  دفتر اصلی مدیریت و همچنین طراحی آن در استکهلم  سوئد بوده کار خود را با قدرت به پیش میبرد و احتمالا با این روند فعالیت روز به روز شهرت و محبوبیت بیشتری در صنعت فشن و مد به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید