​مارا در صفحات اجتماعی دنبال کنید 

​منو

همه چیز درباره سه برند اشنا کریویت (CRIVIT) و اسمارا (ESMARA) و لیورجی(LIVERGY)

  اول کار قبل اشنایی با برند های ذکر شده باید بفهمیم که سرچشمه ی اینا از کجاست که سر چشمه همه این برندها هولدینگ لیدل( LIDL )میباشد.

هولدینگ لیدل (LIDL )که به تولید محصولات با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت مشهور است و از بزرگترین افتخارات ان نیز همین با کیفیت بودن اجناس میباشد ، که این هولدینگ ابتدا کار خود را با تولید مواد غذایی شروع کرد و سپس در مسیر تولید پوشاک هم قدم گذاشت که الان دارای بیش از 10800 فروشگاه در 29 کشور جهان میباشد .

اسمارا ESMARA

 از جمله زیر شاخه برند لیدل اسمارا میباشد  این برند در حوضه پوشاک و کفش زنانه فعالیت میکند که بسیاری از سلبریتی های معروف نیز با این برند همکاری داشته اند

محصولات این برند با کیفیتشان معروف شدند و توانستند در ذهن مردم و در خانه هایشان جا باز کنند.

کریویت CRIVIT

این برند نیز یکی از زیر شاخه های برند لیدل المان میباشد که محصولات ورزشی شامل پوشاک و کفش  زنانه و مردانه تولید میکند و به بازار جهانی عرضه میکند .کریویت از اسم یک شهر در المان گرفته شده که در بایرن واقع شده است.

محصولات این برند علاوه بر کیفیت با قیمت مناسب مشهورند.

لیورجی LIVERGY

این برند در زمینه پوشاک و کفش مردانه یکی از یکه تازهای بازار جهانی پوشاک میباشد کار ان فقط تولید پوشاک مردانه میباشد و روی ان زوم است به همین دلیل باعث شده که در مدت زمان کمی شهرتی بی سابقه را کسب کند و محصولات ان روز به روز بر کیفیتشان افزوده میشود.

ما در فروشگاهمان ( ژيکان ) سه تا از زیر شاخه های هولدینگ لیدل را موجود داریم که شامل برند ESMARA /LIVERGY/CRIVIT  میباشد که  به اختصار توضیح دادیم که محصولات لیورجی فقط مردانه میباشد یعنی فقط در زمینه مردانه فعالیت میکند و همچنین اسمارا که تخصصش فقط در تولید پوشاک زنانه میباشد و برند کریویت که با تولید محصولات ورزشی با کیفیت الان داره با خیلی از برندهای ورزشی رقابت میکنه موضوع قابل اهمیت در مورد این برند ها اکبند و دست دوم نبودن انهاست چون قیمت اکبند ان بسیار مناسب میباشد بنابرین کسی دنبال دست دوم این محصولات نیست.

با ضربه زدن بر روی اسم برند (قسمت سبز رنگ) میتوانید وارد فروشگاه شوید و تمام محصولات برند مورد نظرتان را مشاهده بفرمایید.

 

۴
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
Sara گفت:
سلام. وقتتون بخیر. می یه سوال داشتم. چطوری میتونم تنخور لباس های اسمارا رو بر اساس کد پیدا کنم؟ منطورم اینه میخوام از یک مدل عکسهای بیشتری ببینم؟ همونطور که خیلی از انلاین شاپ ها استفاده میکنند.میشه راهنماییم کنید؟

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید